diumenge, 16 d’agost del 2009

Hola de nou , avui des de Coban !!!

Aprofitant les vacances , ahir a les 4.30h ens aixecavem per agafar el 1r busset , que surt a les 5h cap a Tikal , a les 6.30h , ja comencavem la visita . Que xulo que 'es , i que impressionant el pujar als temples , ara, avui les nostres cames s en resenten . Caminarem , selva , verd , sons d animals salvatges , temples i palaus ...... acompanyat de la magia maia. Pero a les 12h ja estavem moltes i agafarem el busset que ens tornava a Flores , horeta i mitja per dinar , ara a un restaurantet d encant "La Luna " on triarem el menu vegetaria , mmmmmm acompanyat d una llimonada ben fresqueta , a la terrasseta i el ventilador que ens refrescava . Com podeu veure de luxe .
A les 15h a cercar el busset que ens duia en un principi fins a chisec , i sorpresa , erem les uniques passatgeres , el xofer es va presentar , i ens va donar tota la informacio de la ruta i la durada del trajecte ( va ser gracios , semblava un pilot d avio donant la informacio ) . Camina , caminaras , 1, 2 i 3 hores per arribar al lloc , ara aprofitarem per veure el paisatge ( diferent del que haviem vist , molta planura ) , no becarem gaire , pero el que anava de copilot va dormir gairebe tot el temps , i aixo que el duien per seguretat ....... Arribada a Chisec , baixam davant l hotel , ens despedim dels del bus i entram ..... quan li explicam al de l hotel que l endema volem anar a visitar la llacuna Lachua i el capvespre baixar a Coban , ens ho pinten tan malament ( per poder coordinar els transports essent diumenge ) que decidim seguir fins a Coban el mateix dia ..........que feim? doncs telefonar al conductor que ens havia deixat i varem tenir tanta sort , que va tornar enrera a recollir/nos . Aixi que 2h mes de busset , pero a la fi arribarem a lloc .....estavem moltes . A mes aquesta empresa de transport Coban tours te un hostal a Coban "Casa Luna " i el xofer ens ho va oferir , tot d una li van dir que si , eren gairebe les 21h i no estavem per cercar lloc on dormir . Jo em vaig bloquejar una mica , quan vaig veure que haviem d estar a una habitacio compartida , pero be res que despres d una dutxa calenta i un bon descans no em fes veure les coses positives ( na M Antonia no em deia res , per si de cas li mossegava , avui en reiem ) Ah ! i quan ja erem dins el llit , em toca canviar me de llit , perque el que jo dormia ( que m havia assignat el de la casa ) era doble i es veu que hi dormien dos americans , jo me vaig canviar , es clar , sort varen tenir que jo m havia dutxat!! ja, ja, ja . Aquest moment que entraren , els varem sentir , pero despres hem dormit d una seguida fins a les 7h del mati , es a dir , el ser compartida no m'ha impossibilitat de dormir com un tronc .

Ei! i sabeu amb qui hem passat el dia avui? amb L"Elsa , la mestra de Momostenango , de fet ella va neixer aqui , i s ha donat la casualitat que havia vengut a passar uns dies per aqui , amb la familia i l hem telefonada. I Si , no anau equivocats , hem rigut amb ella , ens ha duit per tot , al poblet on s esta Tactic , on avui era la fira , i on hem vist una desfilada de cavalls ( on els rics de la zona van a lluir se , es un bon contrast , ah! i el mes fort de tot , es que bastants d aquests duien pistoles en els seus cinturons , i de les automatiques) Hem saludat i dinat amb la familia , hem pasturat pel centre , hem visitat unes esglesies ..... agafat bus petadissim de gent , visita per Coban , xocolata i pastis i......... ara ja a l hostal , de relax i agafant forces , que dema ens torna a tocar hores de bus fins arribar a Antigua , la darrera aturada abans de la tornada.

Fins aviat a tots i totes !!! muakis!!

Des de la corresposalia de Coban , Alta Verapaz

PD. Aqui "manejan carros" no condueixen cotxes , amb els "coches" en fan matances. Ah! i els carros els parquean als parqueos .

1. Holaaaa!!! Supòs que hores a d'ara ja estau fent maletes... no ploreu molt en despedir-vos!!! Elena molts d'anys, no sé quina diferència horaria tenim i potser ja ha passat dia 18, si ha passat idó igualment felicitats, ja ens donarem una abraçada ens veure'ns. Bé guapíssimes que us vagi molt bé la tornada, ja tenim moltes ganes de tenir-vos aquí. Mª Antònia he comprovat que tota la documentació que presentares estigués bé i no hi ha cap problema..., dia 1 a Eivissa i a disfrutar de s'illa (quin remei). Adeeeeeu... muak muak